Wednesday, April 27

bila tupai dapat hadiah .

ok . cerita ni sebelum dapat hadiah .

ok semalam main futsal tau lawan lah . macam final lah . main sungguh ni . geng yang lawan ni macam aku tak kawan lah sebab dia orang ni tak suka kawan dengan orang susah . badjet hotstuff . tapi aku tengok tak hotstuff pon . ramai lagi lah hotstuff . jadi jangan belagak ok .

lepas tu kalah nak marah2 . main nak kasar . macam nak lawan tumbuk . ouh lepas tu kena  OLAY dengan aku 4 kali . HAHA . hebat gila . sebab aku pakai kasut baru . jap nak tunjuk kasut baru aku na .

lawa kan kan . 

mana da lagi kan orang main pakai kasut warna oren .




lepas tu main kasar nakmampus . yelah dah kalah kan nak cari point nak gaduh lah . eh biar lah . apa pun kami dah menang . :) 

ni team aku . wah yang kasut oren tu nampak macam star saja . hehe


ok . disebab kan main terlalu lama jadi aku dah malas nak buat apa apa . so dah ada niat esok malas nak pegi kerja sebab kaki sakit . ada macam melecet tu lah . lagi pon kalau pegi keja nanti nak kena jalan banyak . jadi mals pegi ah . yelah pakai kasut baru kan . dia macam sempit sangat . lepas tu gagah pakai lagi . so jadi macam kat bawah la . 

ha . nampak tu . 



so esok tu aku tak pegi keja kan kan . lepat tu bangun pukul satu . ummi aku kejutkan . ada postman datang . malas nak pegi jumpa postman sebab muka macam orang hilang anak je . lepas tu ummi pegi sign . lepas umki panggil cakap untuk aku . eh untuk aku . lama gila orang tak post apa apa dekat kau kan . so . mula2 malas buka lagi kan sebab macam tak dak mood lagi kan . lepas tu pandang kat tag nama tu ada nama ***** . eh ***** ada bagi aku hadiah la . cepat2 bangun cuci muka buka hadiah . tapi aku buka hati2 tau . sebab takut rosak . HAHA . 

lepas buka tu ada kotak hati weh . wah comel gila . serius aku suka lah . thanks awak . :) . ok saya lebih suka hadiah yang orang buat dari yang oarang beli bagi kan untuk aku . :) lepas tu siap ada CD . siap ada ucapan lagi . HAHA . tapi gambar tu saya ambik letak dalam wallet nanana . :)

kad bawah tu ni aku ada letak hadiah yang aku dapat dari ***** . lawa gila weh . 

ni ha diah tu . 

alah tak jelas lah kan kan . jap jap .



ha ni ha . ga,bar lawa2 kan kan . 


p/s : cuba teka sapa bagi . cepat cepat . 





2 comments: