Thursday, May 5

hospital .

semalam ummi aku sakit macam deman kan . lepas tu satu hari tidur . malam tu aku bawak perli hospital sebab ummi aku sakit kan . lepas tu kena tahan . so aku tunggu lah . ye lah dulu aku sakit banyak hari kot ummi aku tunggu aku . so aku kena balas balik lah jasa ummi aku kan . aku tunggu sampai pagi weh . hebat tat hebat tak ? HAHA

sementara nak sampai pagi kan . ramai gila orang sakit . ada exsident . ada anak sakit . mak sakit . ayah sakit . nenek lah datuk lah . sampai penat abang kaunter kat luar tu . HAHA . ada satu mak cik ni kan duduk je kat pintu tu tunggu sapa tah . macam sedih gila . lepas tu ada doktor datang weh .  aku nak tau apa kan so aku curi2 dengar . yang aku dengar . doktor tu cakap : anak mak cik ni dah teruk . elok lah buat persiapan kat rumah .

mak cik ni aku tengok macam releks je . aku macam eh tak sedih ke . bila doktor dah pegi kan air mata mak cik tu macam hujan weh . macam nak menangis je . siap terduduk lagi . kalau aku kat tempat mak cik tu kan . apa lah jadi kan aku kan kan .

kalau mak cik t baca kan . aku nak mak cik tu sabar ya . :) ok saya sedekah kan al-fatihah kat anak mak cik na .

EEE . nampak sangat .

p/s : saya sayang ummi saya .

No comments:

Post a Comment